Anunț privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie

 

Primaria comunei Donici inițiaza, incepind cu data de 06.02.2024 consultarea publica a proiectului de decizie:

,,Cu privire la inițierea lucrărilor de corectare a erorilor comise in procesul transmiterii in proprietate a terenurilor”

 

Scopul proiectului este necesitatea APL de a intreprinde actiuni tehnice si juridice in scopul corectarii erorilor comise in procesul transmiterii in proprietate a terenurilor din primaria comunei Donici.

 

Necesitatea elaborarii si adoptarii proiectului de decizie este reacția APL de a răspunde la cererile depuse de locuitorii satelor din comuna data, privind corectarea erorilor comise in procesul atribuirii in proprietate a terenurilor.

 

Prevederile de baza ale proiectului sunt informarea larga a cetatenilor si transparenta decizionala a populatiei.

 

Beneficiarii proiectului de decizie sunt locuitorii comunei.

 

Rezultatele scontate ca urmare a implementarii deciziei supuse consultarii publice  sunt corectarilor erorilor comise in cadrul atribuirii terenurilor in proprietate privata.

 

Proiectul de decizie este  elaborat in conformitate cu Legislatia in vigoare:

– Legea nr.436-XV1 din 18.12.2006 privind administratia publica locala.

– Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543/1998,

– Hotaririi de Guvern nr.437/2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de corectare a erorilor comise in procesul atribuirii in proprietate a terenurilor,.

 

Recomandarile pe marginea proiectului de decizie supuse consultarii

publice, pot fi expediate pina la data de 23.02.2024

pe adresa electronica:primaria.donici@mail.ru

sau pe adresa postala:Primaria Donici,raionul Orhei,Republica Moldova

la numarul de telefon-023593424.023573709

 

Proectul de decizie  ,,Cu privire la inițierea lucrărilor de corectare a erorilor comise in procesul transmiterii in proprietate a terenurilor ”sunt disponibile pe pajina

web oficiala  – http://donici.comuna.md

 

Administratia Publica Locala