Anunț privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie
Primaria comunei Donici inițiaza, incepind cu data de 19.04.2024
consultarea publica a proiectului de decizie:
„Cu privire la inițierea lucrărilor de corectare a erorilor comise in procesul transmiterii in proprietate a terenurilor”
Scopul proiectului este necesitatea APL de a intreprinde actiuni tehnice si juridice in scopul corectarii erorilor comise in procesul transmiterii in proprietate a terenurilor din primaria comunei Donici.
Necesitatea elaborarii si adoptarii proiectului de decizie este reacția APL de a răspunde la cererile depuse de locuitorii satelor din comuna data, privind corectarea erorilor comise in procesul atribuirii in proprietate a terenurilor.
Prevederile de baza ale proiectului sunt informarea larga a cetatenilor si transparenta decizionala a populatiei.
Beneficiarii proiectului de decizie sunt locuitorii comunei.
Rezultatele scontate ca urmare a implementarii deciziei supuse consultarii publice sunt corectarile erorilor comise in cadrul atribuirii terenurilor in proprietate privata.
Proiectul de decizie este elaborat in conformitate cu Legislația in vigoare:
– Legea nr.436-XV1 din 18.12.2006 privind administratia publica locala.
– Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543/1998,
– Hotaririi de Guvern nr.437/2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul de corectare a erorilor comise in procesul atribuirii in proprietate a terenurilor,.
Recomandarile pe marginea proiectului de decizie supuse consultarii publice, pot fi expediate pina la data de 17.05.2024
pe adresa electronica: primaria.donici@mail.ru
sau pe adresa postala: Primaria Donici, raionul Orhei, Republica Moldova
la numarul de telefon-023593424.023573709
Proiectul de decizie „Cu privire la inițierea lucrărilor de corectare a erorilor comise in procesul transmiterii in proprietate a terenurilor ”sunt disponibile pe pagina web oficiala – http://donici.comuna.md
Administratia Publica Locala