Anunţ privind angajarea administratorului Întreprinderii Municipale „Servicii Comunale Donici”

 

Primăria comunei Donici anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcției de administrator al Întreprinderii Municipale „Servicii Comunal Donici”.

 

Pentru funcţia de administrator al Întreprinderii poate candida persoana care corespunde următoarelor cerinţe:
• cunoaște limba română;
• deţine studii superioare sau echivalentul lor;
• are o vechime în muncă cel puțin 4 ani;
• nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
• nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
• nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
• nu este condamnată, prin hotărâre definitivă şi irevocabilă a instanţei de judecată, pentru infracţiuni de corupţie, care cade sub incompatibilităţile şi restricţiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.

 

Persoanele care corespund cerinţelor enunţate, pot depune până la data de 14 februarie 2025 cererea şi dosarul de participare la concurs, la secretariatul primăriei comunei Donici, la adresa: s. Donici, sediul primăria

 

Dosarul de participare la concurs trebuie să conţină cel puțin:
• scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
• curriculum vitae (CV);
• copia buletinului de identitate;
• copia diplomei de studii;
• referințe profesionale (nu mai puțin de două);
• cazierul judiciar;
• copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate.