Concurs pentru ocuparea funcțiilor publice vacante de: specialist investiţii şi achizitiilor publice
ANUNȚ
Primarul comunei Donici,
Anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor publice vacante de: specialist investiţii şi achizitiilor publice
Informația cu privire la condițiile de participare la concurs, sînt plasate pe panoul informațional la sediul primăriei com. Donici și pagina web a primăriei: donici.comuna.md, compartimentul: primăria, secțiunea: posturi vacante, pe portalul guvernamental al funcţiilor publice vacante https://cariere.gov.md
INFORMAȚIA
cu privire la condițiile de participare la concurs pentru ocuparea funcției publice
vacante de specialist în domeniul investiţii şi achizitiilor publice, Aparatul primarului.
Scopul general al funcției:
• Gestionarea achizițiilor publice
• Implementarea și monitorizarea proiectelor de investiții
• Asigurarea transparenței și eficienței în utilizarea fondurilor publice
• Respectarea normelor legale și a politicilor publice
• Contribuirea la dezvoltarea și implementarea strategiilor instituțional
Sarcinile de bază:
1. Elaborarea strategiei și planului de colectare de fonduri nerambursabile, evaluarea pieţei şi identificarea oportunităților de investiții, asigurarea durabilităţii și sustenabilității financiare a proiectelor implementate;
2. Elaborarea planurilor anuale şi trimestriale de efectuare a achiziţiilor publice;
3. Elaborarea documentației de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică;
5. Iniţierea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţie publică;
6. Examinarea, evaluarea şi compararea împreună cu grupul de lucru a ofertelor operatorilor economici prezentate în cadrul procedurilor de achiziţie publică;
7. Elaborarea şi monitorizarea contractelor de achiziţii publice care sînt încheiate de APL Donici cu operatorii economici;
Condiții de participare la concurs:
Condiții de bază:
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
e. este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
f. are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
g. în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
a. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
j. nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerințe specifice:
1. Diplomă de licență în domeniul economic, financiar, administrativ sau într-un domeniu relevant.
2. Studii postuniversitare sau cursuri de specializare în achiziții publice, managementul investițiilor, sau domenii conexe
3. Cunoașterea domeniului tehnologiilor informaționale: WORD, EXCEL, Internet, E-mail,
Abilități: de organizare, de elaborare a documentelor, de analiză şi sinteză, de comunicare, de planificare şi implementare a activităţilor şi deciziilor în domeniu (organizarea, coordonarea, aplicarea procedurilor, metodelor și tehnicilor profesionale standartizate în domeniu, soluționarea problemelor complexe, autoperfecționare și valorificare a experienței dobîndite.
Atitudini/comportamente: diplomație, creativitate și spirit de inițiativă, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia concursului:
1. Constituția RM
2. Codul Muncii al RM
3. Codul contravențional al RM
4. Legea nr. 436/2006 privind administrația publică locală
5. Legea nr. 25/2008 privind codul de conduită al funcționarului public
6. Legea nr. 82/2017 integrității
7. Legea nr. 325/2013 privind testarea integrității profesionale
8. Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale
9. Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
10. Legea nr. 982/2000 privind accesul la informație
11. Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice
12. Legea nr. 239/2009 privind transparența în procesul decizional
13. Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public
Persoanele interesate nu mai tîrziu de 20.02.2025, ora – 17.00, depun dosarul de concurs, care va conține:
a) formularul de participare (specificat în anexa HG RM nr.201/2009);
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
d) declarația pe propria răspundere privind absența antecedentelor penale;
e) copia carnetelor de muncă, dispoziții/ordine de demisie/încetare a raporturilor de serviciu.
Notă: cazierul judiciar va fi prezentat și anexat la dosarul de concurs în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care candidatul a fost declarat învingător al concursului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcție.
Depunerea documentelor de participare la concurs și desfășurarea concursului vor avea loc în incinta Primăriei comunei Donici, et.2, biroul secretarului consiliului comunal. Tel.: 023573709, e-mail: primaria.donici@apl.gov.md.
Adresa poștală: MD 3526 s. Donici, r-l Orhei,